FAQ

null

Vanaf hoe laat kunnen we inchecken?

De check in van de kamers is vanaf 16u

Om hoe laat moeten we de kamer uitchecken?

De check out van de kamers is om 12u

Is het mogelijk om later dan 12uur de kamer uit te checken?

Het is mogelijk voor de kamer te houden tot 14u mits een supplement van 33€

Zijn huisdieren toegelaten?

Helaas zijn huisdieren niet toegelaten

Zijn badjassen voorzien in de wellness?

Badjassen en slippers worden voorzien op de kamer. Handdoeken zijn in de wellness beschikbaar

Hebben jullie een parking?

We hebben een parking aan de ingang net naar de hoofdingang of achter in de tuin.

Is de parking veilig?

De hoofdpoort is gesloten. Er komen enkel mensen binnen het domein die gereserveerd hebben.

Wat is de procedure voor onze aankomst?

Als u bij ons toekomt is de hoofdpoort gesloten, u dient aan te bellen aan de linker pilaar, dan zullen we open doen.

Jullie zijn telefonisch niet bereikbaar?

We beheren het hele hotel onder ons 2. We verkiezen om ter plaatse zo veel mogelijk beschikbaar te zijn voor de gasten die bij ons ter plaatse zijn. We vragen om jullie verzoeken per email te sturen. Dank voor uw begrip.

Maakt het hotel deel uit van een keten?

Het hotel is volledig privé.

Hoeveel kamers hebben jullie?

We hebben 7 kamers , 3 op begane vloer, 4 op het eerste verdiep.

Mogen we met kinderen komen?

Empty section. Edit page to add content here.

Ik heb een cadeau bon, hoe kan ik reserveren?

Voor een reservatie met een cadeau bon, gelieve met ons contact op te nemen per email info@koru-hotel.be ; dan kunnen we de beschikbaarheid controleren. In uw bericht ook de nummer van de cadeaubon vermelden.

Ik wil een kamer reserveren op zondag of op maandag avond?

Op zondag avond en maandag avond is het hotel gesloten. U kunt een kamer bij ons reserveren van dinsdag avond tot en met zaterdag avond

Ik heb een Wonderbox of een Vivabox bon , kan ik bij jullie reserveren?

We hebben de samenwerking stop gezet met Wonderbox/Vivabox sinds eind december 2020

Ik heb een bongo bon en wil graag reserveren?

Voor een reservatie met een bongo bon ( overnachting in de deluxe kamer Cévennes, standard ontbijt en 1u30 wellness privé) moet u de boeking ingeven op de website van bongo zelf. Daar kunt  u de beschikbaarheid controleren en rechtsreeks reserveren met de 2 activatie codes.

Indien u een bongo heeft voor het ontbijt, dan kunt u ons een email sturen met de 2 activatie codes, dan kunnen we de planning bekijken en uw boeking ingeven.

Ik wil graag mijn trouwfeest bij jullie doen, is dat mogelijk?

We organiseren kleine trouwfeesten maximum 20-25 personen.

Dan wordt het hotel/domein volledig geprivatiseerd. Voor een offerte, neem gerust contact met ons op.

Hebben jullie een laad paal voor mijn elektrische auto?

Momenteel hebben we nog geen laad paal voor de elektrische auto’s.